B2C communication Brauns-Heitmann

Customer

Brauns-Heitmann

Project

HEITMANN pure product videos

Power range

Public Relations & Live Communication

Description

Wie zeigt man auf unterhaltsame Weise den Benefit eines Produkts?

Die Antwort: kurze und unterhaltsame Produktvideos!

Im Fokus: das Produkt und seine Anwendungsmöglichkeiten.

Die Umsetzung: Design und Layouterstellung gehen voraus. Es folgen Sprach- und Formatadaptionen. So kann das Video nicht nur für Websites, sondern auch für Social Media oder YouTube verwendet werden.

Dadurch wird der Abverkauf gesteigert und die Produkte sowie die Marke bekannter gemacht – und das nicht nur im deutschsprachigen Raum.

Das ansprechende frische und junge Design, schafft eine aufmerksamkeitsstarke und emotionale Bildwelt und macht Lust auf das Produkt und die Marke.

Was will man mehr? 😉

Schwerpunkte

  • B2C Kommunikation
  • Website
  • Social Media u.a. Instagram und Facebook
  • YouTube
  • eCommerce und Onlineshops

Ihr Ansprechpartner

Iris Lober

Client Service Director

UGW Communication GmbH

Referenzen aus dem gleichen Bereich

Websites for companies

Through campaigns the customer is directed to the website and at the latest then the website has to convince. Eyecatcher is the keyword! A design that is intuitively usable and aligned with the brand or company increases the time customers spend on the site. Therefore we build the optimal website for you, if desired also with integration of a webshop.

Weiterlesen

Websites for companies

Through campaigns the customer is directed to the website and at the latest then the website has to convince. Eyecatcher is the keyword! A design that is intuitively usable and aligned with the brand or company increases the time customers spend on the site. Therefore we build the optimal website for you, if desired also with integration of a webshop.

Weiterlesen